piątek, 27 grudnia 2013

Prolog.

 Myślałam,że moje życie zawsze będzie usłane różami.Że nigdy nie zaznam biedy.Nikt mnie nigdy nie skrzywdzi,ale życie jest brutalne.Nie zawsze jest takie jakie byśmy chcieli,żeby było.Może gdybym wtedy nie poszła na tę imprezę może wszystko wyglądało by tak jak wtedy.Może gdybym wtedy nie pojechała po nią może on nadal byłby w pełni zdrowia.Może gdybym wtedy jej posłuchała może ona nadal by tu była.Może gdybym wtedy po prostu  została w domu i oglądnęła z nim tę głupia telewizję może nigdy by do czegoś takiego nie doszło...
Ale tak nie zrobiłam.Zrobiłam to co chciałam.Nie posłuchałam go,a później jej.Pobiegłam do tego głupiego samochodu,pojechałam tam po nią...Ona nie chciała wracać była pijana,wtedy przyszedł on.Wbiegł do tego lokalu przewracając ludzi.Szukał nas.A my w tym czasie wyszłyśmy drugim wyjściem.Pobiegłyśmy do samochodu i jak najszybciej pędziłysmy do domu.Żeby tylko zdążyć przed nim.Łamałam wszystkie zasady kodeksu drogowego.Ona mówiła zwolnij,nie nie mówiła ona krzyczała ale było już za późno.Wymusiłam pierwszeństwo...Myślałam że zdąże...Ale źle myślałam.Nie zdążyłam.Usłyszałam tylko jej przeraźliwy krzyk i zemdlałam.Obudziłam się gdy wyciągali nas z samochodu.Nic mi się nie stało tylko złamana ręka i kilka zadrapań.Ale z nią było gorzej.Ona już nie żyła...Rozejrzałam się wokoło siebie i zobaczyłam jego samochód na poboczu.Szukałam go wzrokiem...Nie było go...Aż w końcu jest!Znalazłam go!Rozmawiał z lekarzami.Płakał...Po chwili spostrzegł mnie.Nic nie mówił...Przytulił mnie i dalej płakał.W moich myślach brzmiało tylko:Zabiłaś ją!Spytałam co z nią...Nie odpowiedział tylko mocno mnie przytulił i jeszcze bardziej się rozpłakał....
Nagle usłyszałam dźwięk budzika i jej głos. "To był tylko sen"-pomyślałam z ulgą i wstałam.Ale moje sny są zazwyczaj prorocze.Postanowiłam zignorować to i zapomnieć...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witajcie!Napisałam takie coś jakby prolog ale jednak nie prolog :D Pomyślałam,że może to Wam się spodoba :) Liczę na komentarze z opiniami xx

5 komentarzy:

  1. Jeju
    Wyglada na to ze bedzie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Czekam na rozdział 1. Zapraszam na swoje blogi xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, niby daje ogólny zarys, a tak naprawdę to nie wie się co możesz wymyślić <3

    OdpowiedzUsuń